? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009. augusztus 24., hétfő

Őszi kollekció

Őszre terveztem egy polár kapucnis mellény, elől zippzáros, el is készítettem 80%-ban, már csak zippzárt kell hozzá szereznem (25 cm-eset), meg az ujját beszegnem.









Ezenkívűl varrni szeretnék talpas nadrágot, vagy lábfejest, nem tudom pontosan hogy hívják.





Lehet hogy ezekre a hűvős időkre összedobok egy nagyon édes maci- vagy cicafüles polár overált, mert már tegnap sem tudtam mit adni a lányomra. Ennek a szabásmintáját a nandu honlapjáról szereztem!

Kitaláltam hogy sapkát is tudok varrni, pamutot, polárt, fülvédőset!




Nagyon tetszenek a horgolt sapik, de mivel horgolni nem tudok, ezért kötni fogok egy hófehér sapit, 3féle lila csikkal, ami jól fog menni a lila overáljához!




0 megjegyzés: